Az egészséges életmód és az edzés Zabolátlan Zabzabáló Unikornisa

Blog Én

Facebook Icon by poserfan Instagram Icon by poserfan Ask.fm Icon by poserfan Pinterest Icon by poserfan We heart It Icon by poserfan

ez egy blog

Görögország Part 2

Teljesen bele vagyok habarodva a Da Vinci kódba, pedig még nem sok mindent történt. Egyébként is nagyon érdekesnek tartok mindenféle vallást, mindenféle informálódás leköt ezzel kapcsolatban, a legsötétebb bugyraikig. Most is nagy dilemma volt, hogy írjak e, mert, hogy azt is imádom; vagy inkább Da Vinci kódot olvassak. Egyébként szieszta van, azért ez a 2 opció. De mivel Da Vinci kódot akárhol tudok olvasni, írni meg vagy reggel tudok csak, vagy ebéd után, ezért ezt választottam kivételesen.

Tegnapelőtt a hátam délutánra még többet javult, mint ahogy azt reggel írtam; és már a tengerbe is bemerészkedtem. Késődélután elmentünk a Magnetico-hoz, ami egy rettentő furcsa hely. Próbáltam videózni a jelenségről, de a felvétel nem adja át a történéseket. A jelenség pedig, hogy az ott kiöntött víz a lejtőn a nem várt irányba folyik, felfelé. Miután kiszórakoztuk magunkat továbbálltunk. Megálltunk egy emlékműnél, ami közel sem kötette le annyira a figyelmünket, mint az arra császkáló és hangosan bégető kiskecske. Egy ideig G-ék hajkurászták (ötletem sincs mi céllal), majd egy bácsi megállt az autójával az útszélen, és mutogatta, hogy fogjuk közre a kecskét. Így egérút híján a kecske nem menekült. Nagy élmény volt, jót szórakoztunk.

A kecsketerelgetésből is továbbálltunk és elmentünk Leprokaryába. Bájos kisváros volt, bájos sétáló utcával. Az első görögországi képünk G-vel, külön-külön egy kutyával készült, ami olyan, mint G kedvenc Hearthstone streamerének a kutyája, Shiro. Hát nem romi?

Este pedig visszakocsikáztunk Nei Poriba.

Tegnapelőtt annyira király volt minden. Egyre jobban érzem magam G közegében, egyre jobban feloldódom.

Tegnap a hátam még annyira se fájt mint előtte, úgyhogy nagyon vártam, hogy lehúzzunk a tengerhez. Szieszta előtt leszaladtunk egy háromnegyed órácskára, de olyan hideg volt a tenger, hogy térdig merészkedtünk és helyette inkább röpiztünk, ugyanis több strandröplabda pálya is van környéken.

A délutáni strandolás alkalmával már hableánykodtam egy sort, majd tovább röpiztünk G tesójáékkal. G-vel pedig megbeszéltük, hogyha sikerül a nyaralás végére kigazdálkodni, akkor felülünk arra a motorcsónakkal röptetett ejtőernyős csodára. Annyira izgatott vagyok.

Ma pedig elmegyünk a Meteórákhoz.

A kajálást nagy részben tartom, de becsúszik ez az. Tegnap pedig kinéztem egy Choco kebab nevű cuccot, ami egy gyros jellegű cucc, csak édességgel töltve… awh. Valamikor be kell iktatom.

Egyébként itt, Görögországban még sokkal kevesebb lehetősége van az embernek az egyes élelmiszerek egészséges kiváltására (legalábbis itt, ahol mi vagyunk). Itt többnyire marad a zöldség, gyümölcs, csirkemell, tenger gyümölcsei, esetleg joghurt (amennyire az annak mondható). Ez pedig annyira leegyszerűsítette a gondolkodásom erről a témáról, valahogy nem is vágyom többre. Itt egyébként is valahogy úgy érzem, hogy én úgy velejétől kezdve túl gondolom és aggódom az életem, pedig olyan egyszerűen tehetném a dolgom, azt amihez kedvem van és élvezhetném ami körül vesz. Remélem ez a mentalitás otthon is megmarad... legalább egy pici részben.

2016.07.26. 06:57, Zabolátlan Zabzabáló

Görögország Part 1

Szerbiában viszonylag közel a határhoz szálltunk meg, így hamar elértünk a Makedóniához, onnan pedig hamar elszállt az idő Görögországig. Imádok kocsiban utazni, de mire megérkeztünk a görög szálláshoz, már nem bántam, hogy vége az útnak. Beugrottunk a Lidl-be útközben, felcuccoltunk gyorsan a szálláshoz és lementünk a tengerhez. Utoljára 5 éve voltam a tengernél Marinában, Horvátországban, úgyhogy nagyon jól esett belemerülni a sós vízbe.

Aznap este igazi görög gyrost vacsoráztunk. Azt tervezem a nyaralás alatt, hogy nagy százalékban tisztán eszem, de biztos vagyok benne, hogy 1-2 ilyen még be fog csúszni, és nem fogom rosszul érezni magam miatta.

A vacsi után szétszéledt a csapat, és G-vel körülnéztünk a városba… a kedvenc részem. Minden tengerparton töltött nyaralás legszebb része az esti sétálgatás. Nem szeretem az embertömegeket, de ebben a tekintetben annyira tipikus turista vagyok, hogy már kicsit szégyellem. Annyira gyönyörűséges volt, ahogy ment le a nap a tenger fölött, a tipikus tengerparti napernyőknek csak a sziluettje látszódott, bokáig merültem a homokban, hogy lefotózhassam, de nem érdekelt. Annyira boldoggá tesz. Sokkal jobban rá tudnám húzni a „Csak szabadon!” jelmondatot az itt töltött időre, mint az EFOTT-ra.

Másnap reggel ameddig a többiek aludtak, gondoltam edzek egy kicsit. Letoltam 2 Péntek Enikős tornát. Nem tudom melyik gyakorlatnak köszönhető, de nagyon megfájdult a hátam. Ez időnként előjön, és próbálok ügyelni rá, de meg sem fordult a fejemben, hogy miután a teremben 25 kg-al guggolok 4*8-at, addig itt egy kis ugrabugra miatt egész nap csak feküdni fogok. Nem mentem sem a strandra, de még azt is 2* meggondoltam, hogy mennyire kell pisilnem. Estére sokkal jobb lett, reggelre pedig végképp. A fekvésből felüléssel akadnak még problémáim, és hátra se tudok hirtelen nézni, de erősen javuló tendenciát mutat a hátam állapota.

Viszont ezennel felhagytam az itt tornázgatással. Futni párszor tervezek elmenni, de ha nem esik jól, nem erőltetem.

WiFi-nek a híján vagyunk, csak a lenti emeletnek jutott belőle, így csak a ház elől sikerül nethez jutnom, ami igazából nem is baj, mert nem nyomkodom annyit a telefonomat.

Itt jellemzően zabkását reggelizek, gyümölcsöt tízóraizok, csirkemellett ebédelek valamilyen zöldségkörettel, light görög joghurtot uzsonnázok diabetikus lekvárral / gyümölccsel és tegnapig zsírszegény sajtkrémes abonettet vacsoráztam zöldségekkel, de mivel mind az abonett, mind a sajtkrém elfogyott vacsorára is csirkemell lesz zöldségekkel.

Tegnap megkóstoltam ebédre a csicseriborsót, hát nem lesz a kedvencem; ma pedig görögsalátát csináltunk a csirkemell mellé, ez már inkább az.

A tegnapi napon és ma reggel kissé nyűgös voltam a hátfájás miatt, G pedig türelmes és kedves.♥ Viszont ma már sikerült lejutnom a tengerhez, ami eléggé feldobta a kedvem, úgyhogy próbálok visszarázódni a laza, jókedvű önmagamhoz, és élvezni, hogy itt lehetek.

2016.07.24. 13:46, Zabolátlan Zabzabáló

Szerbiáig

1. nap

Mondhatnám, hogy az utóbbi napok rohanással teltek a nyaralásra való készülődés miatt, de hazudnék. Leginkább csak az azt megelőző napon foglalkoztam a bepakolással.

Az a helyzet, hogy engem már a nyári szünet megvisel. Főleg, hogy az elmúlt és a mostani nyarat leszámítva 14 éves korom óta minden nyáron dolgoztam. Engem kiborít a sok szabadidő. Nem tesz boldoggá a semmittevés, viszont minden fontos dologra kevésnek érzem ezt a 3 hónapot. Most meg főleg, hogy abból egyet otthon sem vagyok. Persze suli közben vágyom rá, hogy csak az edzés, a főzés és a sorozatbámulás legyen a programom, de nekem ebből elég 1-2 hét. Ezen a nyáron egy nyelvvizsgát terveztem, de a kiszemelt nyelvizskolákban nem indultak úgy kurzusok, hogy valamivel ne ütközne.
 Vágyom már rá, hogy dolgozzak. Őszintén. Főleg mióta G is dolgozik, és ezért olyan gyereknek érzem magam mellette.

De a minidepim ellenére azért összekaptam magam, és tegnap déután 1 körül megkezdtük az utat Görögország irányába G-vel és a családjával.

Nem vagyok extrán felkészült a kajálásra. Az útra még hoztam hűtőtáskába ebédet. Hoztam mára zabkását (- betolva -). Tegnap és ma vacsorára sajtkrémet abonettel. Az úton nasiként répat ropogtattam, ami hatalmas segítség volt, ugyanis a közvetlen szomszédaim útközben egy hatalmas doboz házi linzer és egy másik doboznyi házi sós perec voltak. A nyaralás hátralevő részére csomagoltam 2 diabetikus lekvárt, egy csomag fehérjét, egy csomag bcaa-t, pár tonhal könzervet, pár zöldség konzervet, egy cukormentes ketchup-ot (40kcal/100g!!), egy doboz basmati rizst (de csak vész esetére) és egy zacskó zabot. A terv, hogy a reggeli kivételével a szénhidrátfogyasztásomat kizárólag zöldségekből és gyümölcsökből fedezem. Izgatott vagyok a görög ételkínálattal kapcsolatban, és hogy mit tudok kihozni ebből az egészből... no meg az árak miatt is.

Az edzést tekintve, pedig elhoztam egy valag Péntek Enikős edzést, ugyanis még 2013-ban azzal kezdtem, ezért rengeteg edzés össze van szedve egy kis mappába. Hozdtam egy súlyzót, 2 bokasúlyt, egy ugrálókötelet és G becsomagolta nekem a TRX-ét, amivel rengeteg gyakorlatot ki tudok váltani a fitball-os edzésnapomról, ha sikerül valahova felszerelni. Egyelőre nagyon várom, hogy ott szabadtéren edzek, aztán meglátjuk, hogy mennyire leszek lelkes.

Első este egyébként Szerbiában szálltunk meg, most is onnan írok. Elég komfortos, letisztult hely. A görögországi szállásunk nem lesz ennyire szép, de apartmanban leszünk, ami a magamnak főzés lehetőségét hordozza magában, így jobban tudom értékelni.

Ma a többiek 8-kor reggeliznek (én már 5-kor megkajáltam), és 9 körül haladunk tovább Görögország felé.

Mivel én többnyire ilyen korán kelő típus vagyok, ezért, ha Görögországban találok WiFi-t, akár rendszeresen le tudom foglalni magam a blogolással reggelente.

Vagy akkor is olvasok, ugyanis hónapokkal ezelőtt el szerettem volna kezdeni a Da Vinci kódot egy barátnőm ajánlására, de olyan vastag és nehéz az a könyv. Én pedig nagyon ritkán olvasok otthon, inkább a tömegközelekedési járművökön, vagy lightosabb kardiózás közben. Ezekre a helyekre pedig nem volt kedvem magammal cipelni, pedig G már akkor felhozta nekem Pestre az ő példányukat, mikor megemlítettem. Azóta várt rám a könyves polcon. A Most viszont nagyszerű alkalom lesz. A hajnalok, mikor én vagyok fent egyes egyedül, és a napozások, mikor nincs kedvem G-vel kilóméteres mélységű gödröket ásni (Komolyan! Ő ezt szereti a homokos tengerpartban :D).

Címkék: nyaralás
2016.07.22. 06:18, Zabolátlan Zabzabáló

EFOTT 2016

Életem 3. fesztiválja volt a 2016-os EFOTT. A megelőző két fesztiválom előtt mindig megfogadtam, hogy csak az előre kitalált kajákat eszem, és csak minden 2. este iszom. Egyszer sem valósult ez meg.

Idén nem is szabtam ilyen görcsös határokat a fesztiválozásnak... mégis életem leggörcsösebb fesztiválja volt.

Az első fesztiválom a 2014-es VOLT fesztivál volt, melyre kezdetben eszem ágában nem volt menni. Aztán megláttam, hogy lesz Arctic Monkeys. Akkor eldöntöttam, hogy lemegyek aznapra, amiből aztán egy egész hét lett. Életem első szabadsága volt az életből.

"Persze minden este buli és sátor és pia és cigi, minden laza. A nap éget, a sátor meleg, este hideg, de mégis király. Ezren állnak a zuhany előtt, ahol nincs meleg víz és 500 Ft tölteni a telefonod. A nadrágod hosszáig barnul csak le a lábad és a pólód nyoma a válladon marad. Leizzadod a sminked és megolvad a rúzsod."

2.sooooor #arcticmonkeys #artic #monkeys #alex #turner #voltfestival #volt #festival

🇧🇴🇩🇦 🇻🇮🇻🇮 (@bodavivi) által közzétett fénykép,

"De rettentő felemelő volt. Ez mind kellett. Ezek nélkül szar lett volna! " "Aztán mámor! Öröm! Boldogság! Alex Turner! Arctic Monkeys.! És akkor megértettem, mi az, ha ott áll előtted az az ember, akinek a hangja végigkísért jóban rosszban. Alex Turner jelen van az életemben 16 éves korom óta, mikor életem legdepisebb időszakát éltem. Ezenkívül koncert közben az őszi dolgaim jártak a fejemben, mikor full utálkozva jártam be a főiskolára, végig vele a fülemben. Előadás előtt, után; munka előtt, után; otthon; mindenhol ő szólt és segített. És akkor ott álltam a 2. sorban és fel sem fogtam. "

Az egész bejegyzés ITT.

A tavalyi EFOTT pedig, Arctic Monkeys ide vagy oda, ezt is képes volt űberelni. Nem voltak világszínvonalú koncertek, de ott voltak a barátaim, ott volt G... azt éreztem mindenki szeret, hogy jó vagyok úgy, ahogy vagyok.

Idén pedig, úgy, hogy kevesebb szar kaját ettem, mint az előző fesztiválokon (pedig itt is becsúszott a fornetti és a többi); jobban kijöttem G barátaival, 6 kg-mal kevebbel mint a tavalyi EFOTT-on, és még látszólag jobban is megkörnyékeztek.... nem jött össze a varázs.

Az első este nagyon király volt. Mindig becsípett állapotomban ébredek rá, hogy mennyire nagyon imádok táncolni.

A második este még annál is jobban indult... aztán az egészet elmosta a vihar, másnap a fagyoskodás, a térdig érő sár. Még jól át is vert minket az időjárás, mert egy pillanatig felszárított mindent, hogy aztán újra elmoshassa.

Nem sikerült ellazulnom. Nem sikerült elfelejtenem, hogy nem tetszem magamnak feltétlenül. Nem voltam Csak szabadon.

Végül egy nappal előbb hazajött az egész társaság, mert értelmetlen lett volna maradni. Itthon már tisztán étkezem, és toltam egy core, láb, has napot.

Csütörtökön irány Görögország. Azonbelül Nei Pori. Remélem ott az ellazulás megvalósul. Ott az egészséges étkezést is egyszerűbb lesz megoldani, az edzést kevésbé; de viszek ugrálókötelet, és szabadtéri edzéseket tervezek. Fejlődni nem fogok, de kevésbé szétpunnyadni az izmaim talán sikerül. Ezenkívül remélem megvalósul az áhított napozás (az EFOTT-on épp annyit sikerült, hogy leégjek a bejutáshoz való varákozáskor), és nagyon nagyon sokat szeretnék fotózni. Mindenről.

Görögországból blogolni és tervezek, ha sikerült WiFi-t találnom.

summer, beach, and sand kép

2016.07.17. 17:27, Zabolátlan Zabzabáló

Tali az EFOTT-on!

Mától EFOTT-ozunk!

Igazából úgy terveztem, hogy megírok előre posztokat és beidőzítem, de teljesen kifutottam az időből, úgyhogy ez nem valósul meg.

Vasárnap jövünk haza, remélhetőleg addigra ki leszek éhezve az blogolásra és az edzésre, és egy pislantás alatt sikerül visszarázódnom a régi kerékvágásba. Szóval, ha minden jól megy, vasárnap jelentkezem.

A terveim az EFOTT-ra:

• sok-sok napozás
  • napi sok-sok km legyaloglása a kempingtől a fesztivál területéig
  • viszonylagos tisztán evés
  • mértékletes alkohol fogyasztás - és az is leginkább száraz vörösborból
  • a problémáim elengedése - nem görcsölni a súlyomon, a hasamon, a popsimon - csak élvezni a fesztivált

CSAK SZABADON!

2016.07.12. 09:27, Zabolátlan Zabzabáló

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre